حساب کاربری
      • ENGLISH

مشخصات هتل ارم کیش چهار ستاره

رزرو آنلاین هتل ارم کیش چهار ستاره در الی گشت
امتیاز موقعیت هتل (امتیاز در کل  1 ضعیف بر پایه 1,152 نظرات مردم و مسافران )
3.7

نظرات (9 نفر)
  • نسرین پولادی
هتل مناسب

هتل بدی نیست . اتاقای تو ساختمونش ۴ ستارن و اونایی که تو حیاطن ۳ ستاره . ما ۴ ستاره گرفته بودیم . نمای اتاقمون رو به دریا نبود اما اتاق راحتی بود . فاصله تا دریا زیاد نبود . راحت رفت و آمد داشتیم . مرکز خرید پردیس نزدیک هتل بود . زمان جشنواره رفته بودیم . شلوغ و گرم بود اما کلا سفر خوبی بود . غذاهای هتلم متنوع بود . رستورانش قشنگ بود . به نظرم اگه کسی ۴ ستاره راضیش می کنه ارم ۴ ستاره هتل مناسبیه . ما خونوادگی رفته بودیم .

• یاسر سماواتی
سفر کاری خوب

سلام ،، ما برای قراری کاری در کیش بودیم و در هتل ارم اقامت داشتیم ، ، از سالن کنفرانس هتل استفاده کردیم ، ، امکانات برای کاری که می خواستیم مناسب بود ، ، اتاق ها تمیز بود ، ، زمان ورود زمان زیادی طول نکشید تا اتاق را تحویل بگیریم ، ، در رستوران گردان هتل غذا می خوردیم نمای قشنگی داشت ، ، فضای مناسبی بود ، ،

• لیلا مطلق
پرسنل خوش برخورد

با سلام .. ما دو سال پیش به همراه خانواده سفر یک هفته ای به کیش داشتیم . تابستون بود و هوا خیلی گرم بود . زمان جشنواره رفته بودیم و خیلی شلوغ بود . اقامت ما در هتل ۴ ستاره ارم در دو اتاق در کنار هم بود . هتل خوب بود اما در مقایسه با هتل های ۵ ستاره کیش که قبلا رفته بودیم خب پایین تر بود . اتاق ها تمیز بود ، غذا به نسبت خوب بود ، من همیشه غذاهای دریایی می خورم ، رستوران گردون قشنگی داشت . همه شهر دیده می شد . به نظر من نقطه مثبت هتل رفتار خوب پرسنلش بود ، خیلی مؤدب و کار راه انداز بودند .

• مهشید مظاهری
۴ ستاره متوسط

به نظر من هتل ارم خیلی خیلی معمولی بود . همه چیزش در حد متوسط ، البته اتاق ما رو به دریا بود و از این لحاظ خوب بود . اما کیفیت غذا ، پذیرائی ، نظافت و امکانات هتل در حد متوسط بود . ما سال گذشته ۵ روز در هتل ارم بودیم . هتل معمولی اما پرواز و ترانسفر خوب بود . از نظر موقعیت مکانی بد نبود . تا ساحل چند دقیقه پیاده روی داشتیم . من هتل ارم ۴ ستاره را به افرادی که توقع خیلی بالایی از هتل ندارند پیشنهاد می کنم . البته که سطح توقع افراد با هم متفاوت هست . اما در مجموع سفر خوبی بود .

• سپهر اسفندیاری
خوبه

فضای هتل خوبه ، رستورانش ویو خوبی داره ، غذاهاش خوبه ، پرسنلش هم مؤدبن ، البته ما کار خیلی زیادی باهاشون نداشتیم که بتونم بگم کمک خاصی کردن بهمون یا نه اما در حد برخورد معمول روزانه خوش رو بودن ، ما چند تا دوست بودیم که پارسال رفتیم کیش و هتل ارم و انتخاب کرده بودیم ، ساحل تقریبا نزدیک بود بهمون اینش خیلی خوب بود ، چون ما بیشتر وقتمون و یا آفتاب می گرفتیم یا تفریحات آبی ، صبونه هتلم مفصل بود من دوس داشتم ، از نظر تمیزیم خوب بود مرتب میومدن تمیز می کردن ، من پیشنهادش می کنم . .

• مسعود محمودآبادی
متوسط

با سلام . با خانواده سفر کردن شرایط خاصی را داشته و باید در مجموع برای سفر کیفیت هتل ، بلیط و خدمات جانبی و همچنین قیمت را مورد بررسی قرار داد . . ما بیشتر عید نوروز را برای مسافرت به کیش انتخاب می کنیم با این که قیمت ها بسیار بالاتر از روزهای معمولیست اما بچه ها این زمان رو دوست دارند . هتل ارم در مجموع از نظر من هتل متوسطی بوده و نه خیلی بالا و نه خیلی پایین هست . منظره خوبی داشت هم از دریا و هم از جزیره و تا مراکز خرید و ساحل هم ما به راحتی رفت و آمد می کردیم . کیفیت غذا می توانست بهتر باشه .

• سمیه باقری
راضی بودیم

سلام .، من کیش رو دوست دارم و خصوصا فصلایی که هوا مناسب باشه اصولا کیش رو برای مسافرت انتخاب می کنم ، هتل ارم رو دو بار رفتم ، یک بار وقتی مجرد بودم با خونوادم و یک بار هم با همسرم ، هر دو بار خوش گذشت ، با همسرم در سوئیت اقامت داشتیم ، خوب بود هم تخت و دکوراسیون ، هم نور اتاق و هم رسیدگی ، ویو اتاق ما رو به دریا بود و این خیلی برای من لذت بخش بود ، امیدوارم باز هم به کیش سفر داشته باشیم ، به امید کمتر شدن قیمت بلیط .

• نیما شاهرخی
خوب بود

هتل ارم هتل خوبی بود . ما یه بار تو این هتل بودیم . جاش خوب بود . کاملا به دریا اشراف داشتیم . پائیز اون جا بودیم . هوای خیلی خوبی داشت . اتاقش دلباز بود . غذاهاشونم متنوع بود . هم ایرانی سرو می کردن هم فست فود . موسیقی زنده ام داشتن . به مرکز خرید پردیسم نزدیک بودیم و راحت بودیم . ما از ورزشای آبی خیلی استفاده کردیم . تا دریا چند دقیقه پیاده فاصله داشتیم . هر روز می رفتیم . خوب بود . خوش گذشت .

• کاربر مهمان

بدون انتظار، هر هتلی که می خوای رزرو کن!