بلیط هواپیما رزرو هتل تور مسافرتی پکیج مسافرتی قطار بیمه مسافرتی

نظرات مسافران

خدمات
8.5
"One of the best hotels"
"Excellent hotel"

موقعیت هتل قصر طلایی مشهد

(امتیاز در کل  0.5 معمولی بر پایه 1,356 نظرات مردم و مسافران )
معمولی

نظرات (8 نفر)
  • زهرا سادات رنجبر
با تشکر از الی گشت هتل خوبی بود

از بچگی تقریبا هر سال سفری به مشهد مقدس داشتیم . خوش شانس بودیم و امام رضا همیشه طلبیده . به همین دلیل هتل های مختلفی رو در این شهر تجربه کردیم ، هتل قصر طلایی در خیابون امام رضاست . هتل خوش مسیری بود ، به هر حال برای ما مسیر هتل تا حرم آیتم مهمی محسوب می شه . خیلی مستقیم و راحت بود ، کیفیت هتل هم در حد ۵ ستاره بود واقعا . اتاق شیک و منظم و رفتار خوب و غذاها با کیفیت بودند ، البته برای ما که یک هفته مشهد بودیم یه کم گرون شد اما می ارزید . از سایت الی گشت خرید می کنیم همیشه و راضیم هستیم . مرسی .

• شیرین کاشفی
پیشنهاد می کنم این هتل رو

سلام . هتل قصر طلایی رو می تونم در چند جمله خلاصه کنم . شیک ،، تمیز ،، مرتب ،، محیط آرام ،، فاصله تا حرم ۱۰ دقیقه و تا مرکز خرید حدودا ۶ دقیقه . انتخاب خوبیه ،، پیشنهادش می کنم .

• مریم حاجیوند
خودم نرفتم ولی تعریفش رو شنیدم

مشهد هر هتلی که باشه دلنشینه مسافران مشهد بیشتر برای زیارت این شهرو انتخاب می کنن و به خاطر زیارت اما رضا ، هتل زیاد اهمیت نداره همین که تمیز باشه و نزدیک حرم کافیه ، اما خب انقدر تنوع هتلی زیاد شده و بعصی هتل هام حالت لاکچری به خودشون گرفتن که تفاوت زیاد به چشم میاد ، البته این بد نیست خصوصا برای مسافران خارجی . من خودم هتل قصر طلائی رو ندیدم اما از خواهرم شنیدم که هتل خوب و قشنگیه گویا اتاقای خیلی بزرگی داره که سوئیت هستند و خیلی مجهزن . امیدوارم قیمتا یه کم پایین بیاد که همه بتونن استفاده کنن

• مستانه سخت کوش
انتظارمون از هتل بیشتر بود

سلام ، من و شوهرم خیلی اهل سفریم و تا جایی که برامون ممکن باشه می ریم هتل ۵ ستاره (البته که با وضعیت فعلی خب تعداد سفرامون کمتر شده ) قبلا از دوستام تعریف هتل قصر طلایی مشهد و شنیده بودم و مام ۴ روز اینجا بودیم ، خوب بود ولی در حد انتظارمون نبود ، یه بار ماساژ گرفتیم از جیمم که شوهرم ۳ بار استفاده کرد ، همه چی تمیز بود که خب خیلی برامون مهم بود ، اینترنتش یکی دو بار قطع شد ولی اتاق بزرگ و دل باز بود . من به هتل از ۱۰ نمره ۸.۵ می دم . نظر کلیم در مورد هتل قصر طلایی خوبه ولی می تونست بهتر باشه .

• علی اکبر زاهدی
سفر کاری مفید و در حد استاندارد

سلام و خسته نباشید . من به دلیل موقعیت شغلیم سالی دو سه ماموریت کاری دارم که با شرکت های همکار نشست هایی در شهر ها و کشور های مختلف داریم . بهمن ماه این جلسات در مشهد انجام شد و در هتل قصر طلایی . سالن نشست ۲۰ نفر ظرفیت داشت و به اینترنت و تلویزیون و سیستم صوتی مجهز بود . پذیرایی هم انجام می شد و هوای محیط هم مطبوع بود.. از سرویس و خدمات کاملا راضی بودیم و جلسه به بهترین نحو شکل گرفت . یک شب هم در هتل بودیم که اتاق سینگل بود و بسیار مرتب و پاکیزه . صبحانه مفصل و خوشمزه و در حد استاندارد بود .

• رادین محتشم
بهم خوش گذشت

اولین باری که مشهد و می دیدم پارسال بود . با مادر و پدرم و مادر بزرگم رفته بودیم . هواپیمامون با حال بود خلبانش خدا بود خیلی خوب پا شد و نشست . وقتی رسیدیم فرودگاه اومده بودن دنبالمون که بریم هتل . از بیرون خوشگل بود ، اتاقمونم خیلی . یه سوئیت بود خیلی بزرگ و راحت بود من واسه خودم کلی فضا داشتم و راحت بودم ، تو هتل یه جا بود که بازی کامپیوتری داشت من همش اونجا بودم ، وقتایی ام که می رفتیم حرم زود می رسیدیم . من بیشتر با مادر بزرگم بودم ، نمی دونم دوباره می ریم مشهد یا نه ولی من از هتلش خوشم اومد

• رضا معادی
هتل شیک و خوش مسیر

من و خانمم تایم ماه عسلمون رو در هتل قصر طلایی مشهد بودیم ، بسیار شیک و زیبا بود و سفر خوبی برامون رقم خورد . خیلی خوش مسیر بود . ما اصولا صبح زود و یا آخر شب می رفتیم حرم اما رضا و مسیر خوب هتل تا حرم خیلی برامون مفید بود . ما در سوئیت اقامت داشتیم و تمام امکانات در اتاق مهیا بود . سرویس بهداشتی کاملا تمیز و شیک بود ، تخت راحت و نرم . همه چیز راضی کننده بود . بسیار خوشحال شدم که این هتل رو در سایت الی گشت دیدم ، من از مسافران دائمی این شرکتم و از خدماتشون راضی هستم . ممنونم بابت هتل های متنوع .

• مریم نیشابوری
هتل ۵ ستاره لوکس

هتل قصر طلایی مشهد واقعا هتل شیک و قشنگیه ، اتفاقا من چند ماه پیش تو این هتل بودم ، واقعا راحت بودیم ، تمیز و قشنگ بود و اتاق خیلی راحت و مرتب ، مسیر تا حرم خیلی سر راست بود و راحت با تاکسی رفت و آمد می کردیم ، ۵ روز مشهد بودیم و واقعا از همه نظر هتل قصر طلایی رو پسندیدم . اقامت در چنین هتلی حس آرامش و راحتی داره و همچنین لذت از مکانی لوکس و مجهز . به کسایی که قصد رفتن به مشهد دارن این هتل و پیشنهاد می کنم ، حتما برای شما هم تجربه خوبی خواهد بود .