ایرادات هواپیماها تا قبل از سفرهای نوروزی برطرف می شوند

سفر

با رفع ایرادهای هواپیما، ایمنی پروازها بیشتر می شود

با توجه به رسیدن ایام تعطیلات و بیشتر شدن سفر و گردشگری در میان هموطنان عزیزمان و افزایش تعداد سفرهای داخلی و بخصوص خارجی، هواپیماها بیشتر از قبل در مرکز توجه قرار می گیرند و به دلیل استفاده ی بیشتر مسافران از هواپیماها، اعلام شده که ایرادهای فنی و نقص های هواپیماها تا قبل از شروع ایام تعطیل تماما رفع و رجوع می شود. با الی گشت همراه باشید:

مطالب مرتبط:
سفر گردشگران ایرانی به اسپانیا و مشکلات سر راهشان
اعتبار دوباره ویزاهای ایران در آمریکا

تمهیدات نوروزی در حوضه ی پروازها

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشور، آقای مرتضی دهقان در این مورد گفت: ایرادهای هواپیماها تا قبل از آغاز سال نو کاملا رفع می‌ شود. در بیست‌ و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات ‌سفر که با حضور نمایندگان دستگاه‌ های عضو در محل سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری برگزار شد، آقای دهقان گفت حدود ۲ ماه است که رفع ایرادات هواپیما در دستور کار قرار گرفته است و بنابراین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا قبل از شروع سال نو به پایان می رسد.
ظاهرا هنوز شرکت های هواپیمایی نرخ های خود را اعلام نکرده اند چون آقای دهقان در ادامه ی حرف هایش اضافه کرده که شرکت‌های هواپیمایی باید هر چه زودتر نرخ‌های خود را اعلام کنند؛ تا از هر تخلفی در این زمینه جلوگیری شود. معاون هوانوردی کشور در آخر گفت که به دلیل آزادسازی نرخ ها، باید گشت های مشترکی برنامه ریزی شود تا از هر تخطی ای از قانون در این زمینه جلوگیری شود.

مطالب مرتبط

پرده برداری از دنیای انیمیشن| خود را در پارک برادران وارنر ابوظبی غرق کنید

حفاظت از محیط زیست در طبیعت گردی های نوروزی

پیشنهاد الی گشت برای تور نوروز ۱۴۰۳