اگر دنبال ارزان سفر کردن هستید بخوانید

سفر

با این روش ها هر چه زودتر به سفر می روید

این روزها مسافرت و سفر چندان گران نیست چون راههای زیادی برای پیدا کردن پروازهای ارزان و اقامتگاه های کم هزینه وجود دارد که می تواند رویای سفر را خیلی زودتر از آنچه فکرش را می کنید برایتان ممکن کند. الی گشت در این پست به شما راههایی را معرفی می کند تا به کمک آن ها هر چه زودتر سفر خود را شروع کنید، ما را همراهی کنید.

اول به سراغ پیدا کردن پروازهای ارزان قیمت بروید

مطالب مرتبط:
با این نکات برای سفر آماده شوید
در سفر به کدام اقامتگاه برویم؟

راههای زیادی برای گرفتن بلیط های ارزان هواپیما وجود دارد. همیشه قیمت پروازهای مختلف را در سایت ها با هم مقایسه کنید و قیمت بلیط های یک یا دو روز قبل و بعد از روز  سفر خو را هم در نظر بگیرید. برای تابستان امسال بین ۱۵ ژوئن تا ۲۹ آگوست فصل پیک مسافرتی است و قیمت ها بالا می رود هر چند که در اواخر می و اواخر آگوست بهترین زمان برای پیدا کردن پروازهای ارزان است. اما اگر حتما می خواهید در فصل پیک به سفر بروید در روزهایی به جز آخر هفته می توانید تا ۲۰ درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

به کشورهای ارزان سفر کنید

در حالی که سفر به لندن به دلیل هزینه های بالا می تواند شما را به یک ورشکسته! تبدیل کند اما با سفر به ویتنام می توانید با هزینه ای کم مثل پادشاهان زندگی کنید. اگر کم هزینه کردن در سفر به یکی از دغدغه های ذهنیتون تبدیل شده و می خواهید مدت بیشتری را در سفر نمانید به دنبال سفر به کشورهای ارزان تر باشید. به گزارش مجله آمریکایی فوربس، امسال ارزان ترین مقصدهای سفر مکزیک، آفریقای جنوبی، مراکش و کامبوج هستند. همیشه سفر به کشورهای جنوب شرقی آسیا و آمریکای جنوبی در مقایسه با اروپا هزینه کمتری دارد.

به اقامتگاه هایی ارزان بروید

در سفرهای خارجی به غیر از پرواز، برای اقامتگاه هم باید هزینه زیادی پرداخت کنید. درست است که ماندن در هتل های معروف و ریزورت های یوآل شبی لوکس و فراموش نشدنی را برای شما به وجود می آورند اما مبلغ حساب بانکی را به شدت کاهش می دهند. شاید فکر کنید هتل های ارزان جای راحتی برای اقامت نیستند اما هتل های زیادی در دنیا وجود دارند که هم زیبا و راحت هستند و هم ارزان. به جز هتل، انتخاب های مناسب دیگری مثل ایر بی ان بی و هاستل هم دارید، هاستل های زیادی هستند که هم معروفند و هم باکیفیت.

تفریحات ارزان را انتخاب کنید

اگر از بی هدف پرسه زدن در خیابان ها به اسم گردش در شهر خوشتان نمی آید می توانید در تورهای رایگان پیاده روی و یا دیگر فعالیت های ارزان شرکت کنید و لذت ببرید. برای پیدا کردن این تورها به سایت vayable بروید، این سایت منبع مناسبی برای پیدا کردن تورهایی است که مردم محلی برای گردشگران برگزار می کنند.

در سفر پول دربیاورید

یکی از بهترین راههایی که مسافرت را برایتان مقرون به صرفه می کند پول درآوردن در سفر است. اگر فقط برای یک هفته به سفر می روید مطمئنا کار کردن در سفر برایتان اولویت نیست اما در سفرهای بلندمدت پول درآوردن می تواند کمک کند که تا مدت ها به ماجراجویی خود ادامه شوید.

منبع: theculturetrip.com

مطالب مرتبط

معروف ترین جاذبه های گردشگری شانگهای

شهر ممنوعه نماد قدرت و عظمت امپراتوری چین

آشنایی با جاذبه های گردشگری بندر انزلی